לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

לימודים - נוסחת ההתעשרות מאת עוז קורן

המציאות בתחום הלימודים של ישראל היום וגם עד מספר שנים לאחור, צריכה להדאיג כל מי שמתחיל לתכנן את צעדיו לעתיד. לא משנה מה אתם מתכננים ללמוד או כבר לומדים, את נוסחת ההתעשרות הזו כדאי לכם ללמוד: אם נחבר את התשתית המנטאלית שיש לנו, עם מידת ההשכלה הפיננסית שרכשנו ועם ההזדמנויות שמתאימות לנו, ואת כל זה נכפיל בעוצמת הפעולה שבה ננקוט, זו תהיה התוצאה שנשיג כשהמטרה שלנו היא ריבוי מקורות הכנסה.



אלה הם מרכיבי הנוסחה על פי עוז קורן:


תשתית מנטלית: הדרך בה אנו חושבים על כסף היא בעצם הבסיס להצלחה בעולם הפיננסי. מי שמרוויח 6000 שקלים לחודש חושב אחרת ממי שמרוויח 40 אלף ושניהם חושבים שונה ממי שמרוויח מיליון.
על מנת לייצר פריצת דרך פיננסית, אנחנו חייבים לשנות את תבניות החשיבה שלנו [פרדיגמות].


עבודה על התשתית המנטלית זו עבודה על שינוי האמונות שלנו עליהן גדלנו והתחנכנו, ועל פיהן אנחנו מתנהלים בחיי היום יום שלנו וגם בפן הכלכלי שלנו. אם דפוסי החשיבה שלנו ישתנו נצליח בהתאמה לשנות את דרכי הפעולה שלנו. 



 



השכלה פיננסית: מה אתם יודעים על כסף? או יותר נכון מה אתם לא יודעים עליו? העניין הוא שכדי להצליח עם כסף עלינו ללמוד הכל על כסף ואיך מתנהלים איתו. לצערנו כיום לא מלמדים את זה באף מקום - לא בבית הספר ולא במוסדות ההשכלה הגבוהה. הישראלים ידועים בביטחון העצמי הגבוה שלהם והם בטוחים יותר מכולם שהם יודעים יותר על כסף, אולי בשל הסטיגמה שיהודים טובים בהתנהלות כלכלית. אך בפועל, רק נדמה להם שהם יודעים הכל על כסף, כי אחרת איך ניתן להסביר ש 70 עד 80 אחוז מהישראלים חיים במינוס כרוני [עפ'י כתבה בכלכליסט מתחילת 2015]. השכלה פיננסית זה לא רק איך להרוויח כסף, אלא גם איך להתנהל איתו, איך לשמור עליו ולתת לו לגדול [כן, יש דבר כזה].



חשוב מאד לדעת ולשלוט בידע: איך לנהל נכון את ההוצאות, מה לעשות עם הכסף הפנוי, מה ההבדל בין כסף מזומן מנייר לבין כסף דיגיטלי, מה ההבדל בין נכס להתחייבות, מהי הלוואה טובה ואיך למנף אותה, ומהי הלוואה לא טובה וכיצד להימנע ממנה או להפחית ממנה.


הזדמנויות: כמה פעמים אמרתם לעצמכם את המשפט- אילו רק הייתה לי הזדמנות טובה הייתי יכול להצליח. העניין הוא שיותר אנשים בעולם מחכים להזדמנויות, אבל אין להם תכנית מסודרת מה יעשו כשתצוץ ההזדמנות. זו אחת הסיבות מדוע ההזדמנות אינה מגיעה, או יותר גרוע, היא מגיעה אך הם לא מצליחים להבחין בה משום שלא עשו הכנה מתאימה לקראתה. מי שלא יודע מראש מה יעשה עם מיליון שקל, לא יהיה לו מיליון שקל.



הזדמנויות טובות ליצירת כסף ושפע כלכלי מצויות גם למי שיש לו כסף בצד וגם למי שאין לו. שניהם נמצאים באותה נקודת פתיחה. עם הידע הנכון והפעולות הנכונות שניהם יוכלו להגיע לתוצאה גבוהה מאד באותו פרק זמן. כלומר כדי להצליח יש משמעות גדולה יותר לדרך בה אתם חושבים ולפעולות שאתם נוקטים, מאשר לחשבון הבנק שלכם.

                      


יש 2 סוגי הזדמנויות:
הראשונה היא להשקיע כסף כדי לייצר יותר כסף. בנושא הזה חשובים לי שלושה פרמטרים: 1. מי שמציע את ההזדמנות, שיהיה מומחה בתחומו וכבר מיצר הרבה מאוד כסף בהזדמנות זו. 2. בדקתי את ההזדמנות לעומק לאורך זמן, וברוב המקרים גם אני מושקע בעצמי. 3. הציבור כבר מיצר הצלחה בהזדמנויות כאלה. כל ההזדמנויות האלה הן סופר סולידיות וכוללות גם נדל'ן, אבל לא רק.


השנייה: למי שאין כרגע כסף ורוצה להתחיל לייצר עוד מקור הכנסה. אם יש לו כמה שעות פנויות בשבוע אנחנו נלמד אותו לנצל אותן כדי לפתח מקור הכנסה נוסף בזמנו הפנוי, כך שבכל רגע נתון הוא יוכל לייצר עוד הכנסה.
זה קריטי עבורנו, שכל אחד שמסיים אצלנו קורס יתחיל עם הזדמנות אחת לפחות, לדבריו של עוז קורן.


פעולה מאסיבית: גם מי שיש לו כבר את שלושת חלקי הנוסחה, זה עדיין לא יספיק לפריצת דרך אם הוא לא ינקוט בפעולה מאסיבית ובעוצמה, כי בלי פעולה מאסיבית אין תוצאות.


תוצאה: ריבוי מקורות הכנסה זו התוצאה שאנחנו רוצים ומכוונים להגיע אליה. זו החשיבה והגישה החדשה בהתנהלות הכלכלית המודרנית של העשור השני בשנות האלפיים. בלי ריבוי מקורות הכנסה אנחנו תלויים רק במקור אחד, שלצערי אינו יציב כלל. מקום העבודה שלנו יכול להיסגר, ענף במשק יכול להתמוטט, אפשר לפטר אותנו ולא חסרים תסריטים בהם אנחנו מאבדים את מקור ההכנסה. גורו מאסטרמיינד


מבדיקה שעשינו עולה כי מאות אנשים בישראל כבר נחשפו לנוסחת ההתעשרות. חלקם הגדול כבר מעידים על פריצת דרך כלכלית מאוד משמעותית. ההרצאות, הסדנאות וסרטוני ההדרכה מציעים לכל אחד את ההזדמנות והדרך להבנת ההתנהלות הכלכלית הנכונה בעידן המודרני.


 


שינויי פרדיגמות - הדרך להצלחה שלך


 


  


 


 



שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS