לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
קורס יזמות נדלן
קורס מט'ח- מסחר תוך יומי
קורס ניהול תיק השקעות עצמאי
קורס סקאלפ על מניות וחוזים

לימודי שמאות מקרקעין, נדלן יזמות והקמת עסקים - מכללת אפיק


מכללת אפיק הינה המכללה המובילה בארץ ללימודי שמאות מקרקעין, לימודי שוק ההון, לימודי נדל'ן, לימודי ייעוץ משכנתאות ולימודי יזמות עסקית. למכללת אפיק יש מעל 20,000 סטודנטים ולקוחות מרוצים - אשר עושים את ההבדל. מכללת אפיק היא המכללה היחידה בארץ המרכזת את חטיבת אפיק השמה - חטיבה ייחודית, הדואגת לכל סטודנט שמעוניין להשתלב בעבודה בתחום בו הוא התמקצע.
הלימודים במכללת אפיק מתקיימים בפריסה ארצית: רחובות [ראשי], תל אביב, חיפה וכפר סבא.  

לקבלת פרטים טלפונית מנציג המכללה  - השאר פרטים בטופס זה 

מידע נוסף אודות המכללה
מכללת אפיק הוקמה בשנת 2008 ע'י אלי קאופמן, סוחר ותיק ומנוסה בשווקים הפיננסים, כותב טורים באתרים מובילים ונחשב לעילוי בתחומו ואת כל זה חושף מר אלי קאופמן מנכ'ל מכללת אפיק בהופעותיו הרבות בתקשורת בשנים האחרונות ובספרו שיצא לאור 'נינג'ה של סוחר' העוסק בפסיכולוגיה בשוק ההון ובעסקים. הספר אותו חיבר מנכ'ל המכללה זכה  לעשות הדים בארץ והן ברחבי העולם. כמו כן, נכתבו על ידי מנכ'ל המכללה 3 ספרים נוספים בנושא נדל'ן, יזמות עסקית  ושוק ההון על נושאים אלו הוא מרצה ברחבי העולם. שיטות הלימוד של מכללת אפיק ייחודיות ומוכחות ובלעדיות.

מכללת אפיק מקנה לתלמידיה כלים מקצועיים ומתקדמים המאפשרים השתלבות בתחומים דינמיים ומרתקים. במכללת אפיק ילמדו אתכם כיצד להרוויח כסף בכוחות עצמכם בעזרת שיטת למידה ייחודית ובלעדית אשר תבטיח לכם תוצאות מידיות. צוות מרצי מכללת אפיק מונה כיום כ-25 מרצים, אנשי מקצוע בעלי ניסיון רב שנים ועתירי ידע כל אחד בתחומו

.
מכללת אפיק מספקת שיטות לימוד תאורטיות ומעשיות אשר מקנות כיסוי נרחב של כל תחום ומאפשרות יציאה בטוחה ל'עולם האמיתי'. שיטות הלימוד הייחודיות פותחו בעשור האחרון על ידי צוות המרצים המיומן יחד עם מנכ'ל המכללה מר אלי קאופמן ומוכיחות את הצלחתן. צוות המכללה שם לדגש את הצלחת בוגריו ומתאים את תכניו באופן דינמי בהתאם לשוק ולצורכי המציאות.


חזון המכללה - לבער את הבורות הפיננסית הקיימת באוכלוסייה על כל רבדיה ולהכשיר משקיעים וסוחרים, אף ללא הון התחלתי, לעשות שינוי מהותי בחייהם.
לקוחות המכללה נהנים מהמערכות המתקדמות בעולם, שירותי מסחר, ליווי הדרכות, יעוץ משכנתאות מימון ואף השמה בתחום אותו הם בחרו ללמוד וזאת לאור 10 שנות ניסיון, ליווי והדרכת עשרות אלפי סטודנטים ובוגרים במגוון תחומי ההשקעות המסחר והפיננסים.


למה ללמוד במכללת אפיק?
סגל ההוראה – סגל ההוראה במכללת אפיק הינו מחוד החנית של המשק בהם, ממשרד האוצר, מחברי ספרים, מנהלי יתרות המט'ח של בנק ישראל, מאמנים, יזמים ידועים ועוד... כל אלו מחויבים ומלווים כל סטודנט וסטודנט באופן פעיל ושותף לאורך כל הקורס ואף אחריו עד לסיום הקורס וקבלת תעודת המקצוע.


שיטת לימוד ייחודית -  במכללת אפיק הבינו שללא שיטה ברורה ודגש על לימוד הפרקטי , קשה מאוד להצליח בשווקים מורכבים ולכן כל סטודנט מקבל יחס אישי ותוכנית לימודים שתתאים לו , כל סטודנט נכנס למעקב מלא של המכללה בכדי לוודא שמתקדם  בקצב הנכון . 


השמה לסטודנטים ושירותים נוספים – חטיבה ייחודית, הדואגת לכל סטודנט שמעוניין להשתלב בעבודה בתחום בו הוא התמקצע.  כמו כן מגוון אפשרויות לימוד החל מאימונים אישיים, אימונים בבית הלקוח כיתות גדולות/בינוניות וקטנות ו'אחריות לכל החיים' על הקורס.


נוחות גמישות ואבזור – למכללת אפיק סניפים בכל רחבי הארץ המכללה נהנית מגדילה והתפרסות למוקדים רבים. כמו כן, למכללה כיתות מאובזרות ברמה הגבוהה בארץ ובאישור מכון התקנים הישראלי ואישור מערכות המסחר המתקדמות של WALL-STREET כמו כן, כל סטודנט מקבל ספרי לימוד מלאים, חומרי עזר וגישה לאתר מיועד לבוגרים וסטודנטים ובו חומרי הלימוד מצולמים.


 קבע עוד היום פגישת ייעוץ אישית עם יועץ הלימודים ובדוק התאמתך ממסלולי  הלימוד  -   מלא את הטופס בעמוד זה ושלח




הלימודים מתקיימים ב:


פארק המדע רחובות [ראשי], תל אביב, חיפה, וכפר סבא.




למידע על קורס יזמות נדל'ן - לחץ כאן</


מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS