לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות

פסיכומטרי לומדים בהיי קיו High-Q פסיכומטרי



פסיכומטרי לומדים בבית הספר היי קיו  High-Q   


עם היי קיו הפסיכומטרי קרוב אליך מתמיד - 26 סניפים בכל הארץ מאפשרים לכל אחד ואחת לבחור את הסניף הכי קרוב לבית וללמוד בנוחות רבה.


בהיי קיו פסיכומטרי מקפידים על מספר תלמידים מצומצם בכל כיתה [ממוצע 19 תלמידים בכיתה] כדי לאפשר יחס אישי לכל תלמיד.
בכך ניתנת למורה האפשרות להתאים לכל תלמיד תוכנית לימודים אישית ולהיות במעקב מתמיד אחר התקדמותו של כל תלמיד ותלמיד ולא רק בכך שינצלו את הפוטנציאל שלהם אלה גם יגדילו אותו.

 מומלץ לקבל פרטים מנציג/ת המכללה 

 - לאחר השארת פרטים בטופס זה -


הכלים והעזרים הלימודיים הרבים שניתנים במהלך קורס הפסיכומטרי, מאפשרים למורים שלנו להעניק יחס אישי חם לכל תלמיד ותלמיד, בדמות תוכנית לימודים אישית, מפגשים אישיים, זמינות תמידית, וכמובן שקיפות האתר למורה ומעקב מתמיד אחר התקדמותו של כל תלמיד.


ייחודי ל היי קיו  High-Q  
כלי טכנולוגי המתקדם בעולם ללימוד אוצר מילים, אשר פותח ע'י מחלקת המחקר והפיתוח של High-Q.  מדובר באפליקציה לנייד ובאתר התלמיד אשר באמצעותה ניתן ללמוד ולהעשיר את אוצר המילים באנגלית ובעברית. הלימוד מתבצע באמצעות שיטה הפועלת במקביל על חושי השמיעה והראייה לשם למידה והטמעה אופטימאלית של המילים בזיכרון.


ספרים , אתר ואפליקציות
הלמידה בקורס מתבצעת בליווי 9 ספרי לימוד ואתר אינטרנט עשיר בחומר לימודי שאת רובו ניתן להוריד לנייד כאפליקציות. הסיבה לריבוי העזרים הלימודיים הוא על מנת לוודא שלעולם לא יהיה חוסר, ולו הקטן ביותר, בחומר לימודי לתרגול.


כל שיעורי קורס הפסיכומטרי שלנו מוקלטים ומחכים לתלמידים באתר האישי שלהם. כך ניתן להשלים חומר שהתלמיד החסיר, וגם להתעמק בנושאים הקשים יותר, ובכך להתכונן באופן יעיל יותר לבחינה.


אנלייזר
ניתוח מלא ומפורט על כל סימולציה, אותו מקבלים התלמיד והמורה, על פי נושאים ותתי נושאים של הבחינה הפסיכומטרית. האנלייזר מאפשר השוואה בין ציוני בחינות פסיכומטרי בכלל והשוואה בין ציוני נושאים ספציפיים בפרט, וכמובן פיקוח צמוד של המורה על התקדמותו של התלמיד ועדכון תוכנית הלמידה של התלמיד במידת הצורך.


10 סימולציות
מהשבוע השלישי של הקורס ועד סופו, יתווסף יום נוסף בשבוע שבו יגיעו התלמידים לעשות סימולציה, מבחן הזהה לחלוטין למבחן הפסיכומטרי.
ביצוע 10 סימולציות למבחן פסיכומטרי שהתלמידים יבצעו במהלך הקורס, יקנה להם את האפשרות לדעת מה מחכה להם בבחינה עצמה, סטטוס למצב התקדמותם בכל שבוע ושבוע, איך לנהל נכון את הזמנים במבחן, וכמובן תכווין את הלמידה הביתית שלהם.


Personal Trainer - מאמן אישי
Personal Trainer הוא כלי עזר לשיפור הידע בתחום הכמותי ובהקטנת זמן ההגעה לפתרון בשאלות מסוג זה. המאמן האישי מחולק לנושאים ותתי נושאים של הפרק הכמותי, והשאלות בכל תת נושא מחולקות אף הן לרמות קושי שונות'. מספר בלתי מוגבל של שאלות בתחום הכמותי הזמין באתר האינטרנט, כולל פתרונות מלאים ומומחשים.


 Yo Do
שיעורי בית אישיים לכל תלמיד! בכדי למקסם את הזמן של התלמידים שלנו גם בבית, מחלקת הפיתוח שלנו ייצרה אפליקציה ייחודית בשם יודו, שאותה כל תלמיד מתקין במכשיר הסלולארי שלו.
לאחר כל שיעור, המורה מפעיל שאלות אמריקאיות על הלוח הקשורות לאותו נושא שנלמד בכיתה, התלמידים עונים על השאלות דרך האפליקציה, לאחר סיום השאלון התלמידים מקבלים שיעורי בית שכבר מחכים להם באתר.
תלמיד שענה על שאלה בצורה לא נכון, עשויי להפיק תועלת מתרגילים נוספים, ואילו תלמיד שענה על שאלה נכונה עשוי להפיק תועלת מתרגילים מאתגרים יותר וכך להתקדם בלימודים נוספים.


למידע נוסף על קורס הפסיכומטרי הקרוב אליך

נא למלא את הפרטים ואחד הנציגים שלנו יתקשר בהקדם.



High-Q
היי קיו הינו בית ספר לפסיכומטרי עם גב כלכלי חזק המנוהל על ידי חברת Global University Systems , חברה בינלאומית המתמחה בתחום ההשכלה ומלמדת כיום כ-50 אלף סטודנטים מ-175 מדינות, 1,200 קורסים ב-12 מוסדות לימוד, הפרושים ב-23 מיקומים ברחבי העולם, בהן: ברלין, הנובר ונקובר, טורונטו, אירלנד וסינגפור.




בגרויות - קורסי הכנה לבגרות

מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS