לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות

קורסי הכנה לבגרות High-Q


קורסי הכנה לבגרות של High-Q נוצרו במטרה להציע פתרון אמיתי לכל תלמיד השואף להגדיל באופן המרבי את סיכויי ההצלחה שלו בבחינת הבגרות. שנים של ניסיון, מחקר ופיתוח סייעו לנו לתכנן מגוון קורסים לבגרות הכוללים את היקף שעות הלימוד האופטימאלי [מעל ל-300 שעות אקדמיות!] ואת התכנים העשירים ביותר. כל הקורסים נבנו בהתאם להמלצות משרד החינוך ולחוות הדעת המקצועית של היועצים הפדגוגיים ב High-Q .


אנחנו ב  High-Q מבינים כי המפתח להצלחת התלמיד בבחינת הבגרות הינו יחס אישי. אותו יחס לא יכול להתקיים בכיתות בהן כמות התלמידים עולה על 30-40. לימוד בכיתות קטנות ואינטימיות יאפשר מצב שבו המורה של התלמיד יוכל להכיר את החוזקות והחולשות שלו!


גורם נוסף שהשפעתו על ההצלחה בקורס ההכנה לבגרות, הוא קיומם של שיעורי תגבור ותרגולים ההכרחיים להפנמת וליישום החומר. השיעורים הללו מאפשרים חזרה על החומר שנלמד בכיתה ומתן מענה על שאלות שעולות בעת תרגול בבית. כך התלמיד בקורסי הכנה לבגרות של High Q לעולם לא נשאר לבד וזוכה לליווי צמוד לאורך כל הדרך.


אנו ב-High Q מאמינים שכדי להבטיח את הצלחתך בבחינת הבגרות, לא די במורים טובים. יש צורך במורים מעולים! צוות המורים שלנו מתאפיין בהמון ניסיון, השכלה רחבה, תחכום ואהבה רבה למקצוע ההוראה.


למידע נוסף על קורס הפסיכומטרי הקרוב אליך
נא למלא את הפרטים ואחד הנציגים שלנו יתקשר בהקדם.




High-Q
היי קיו הינו בית ספר לבגרות ופסיכומטרי עם גב כלכלי חזק המנוהל על ידי חברת Global University Systems , חברה בינלאומית המתמחה בתחום ההשכלה ומלמדת כיום כ-50 אלף סטודנטים מ-175 מדינות, 1,200 קורסים ב-12 מוסדות לימוד, הפרושים ב-23 מיקומים ברחבי העולם, בהן: ברלין, הנובר ונקובר, טורונטו, אירלנד וסינגפור.


פסיכומטרי


מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS