לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות

אנימה - רפואה ויטרינרית משלימה

 

רפואה וטרינרית משלימה

מכללת 'אנימה' בשיתוף סמינר הקיבוצים מציעה את המסלול הראשון והיחיד בארץ המשלב הכשרת מטפלים ברפואה וטרינרית משלימה עם לימודי תקשורת בע'ח ווטרינריה תיאורטית מעמיקה. תכנית לימודים ייחודית, בניהולה המקצועי של נעמי דוד.

אם את/ה אוהב בע'ח ורוצה לשלב סקרנות מקצועית ומדעית עם עבודה בעלת סיפוק רגשי וכלכלי – התחום הזה מתאים לך!
על מנת להיות מטפל ברפואה וטרינרית משלימה נדרשת פתיחות מחשבתית, ואפילו חשיבה מהפכנית. הרפואה הסינית משלימה את הרפואה הקונבנציונאליות הן בצורת האבחון והן בטיפול.
מידע על הקורס
מה זאת רפואה סינית?
רפואה סינית היא רפואה שחושבת אחרת. המטרה העיקרית של רפואה זו היא מניעה. הקניית דרך חיים בריאה על מנת למנוע תחלואות. בנוסף היא גם מטפלת ומשקמת. הבסיס לריפוי הוא שימוש ב:חומרים: הקיימים בגוף על מנת לעזור לגוף לרפא את עצמו.
הרפואה הסינית מושתתת על תהליכי הטבע וחילופי העונות. בבסיסה ההבנה כי תהליכים אלו משפיעים על הגוף ותפקודו. גם הרפואה הקונבנציונאלית מבינה כי גשם וחורף משפיעים לרעה על דלקות פרקים, וכי אובך ורוחות משפיעים על בעיות נשימה למיניהן. הרפואה הסינית מתייחסת לתחלואים אלו כנובעים מחוסר איזון במערכות הגוף, אותם היא יודעת לאתר ובהם היא יודעת לטפל.
לרפואה הסינית כלים מגוונים לאבחון וטיפול, ולא פעם קיימות כמה דרכים להגיע לפתרון תחלואה או בעיה.
הרפואה הסינית היא הוליסטית, ושמה במרכז את החיה ולא את המחלה.
רפואה וטרינרית משלימה יכולה לתפקד כתחליף או השלמה לפרוצדורות מערביות.
מה הם הכלים של הרפואה הוטרינרית המשלימה?
לרפואה הוטרינרית המשלימה כלים מגוונים:
דיקור – זהו אחד הכלים המרכזיים של הרפואה הוטרינרית המשלימה. הדיקור מתבצע ע'י מחטים סטריליות. הדיקור יכול להיות מקומי/אורתופדי ו/או מערכתי.
צמחי מרפא – כשם שלרפואה המערבית תרופות, כך גם הרפואה הסינית נעזרת בצמחים להשגת ריפוי מלא. תפקיד הצמחים לחזק תפקודים מסוימים ולהחליש אחרים. לכל צמח איכויות שונות במונחי הרפואה הסינית. שימוש בתערובת של מספר צמחים מביאה לאפקט המיטבי המגביר את הפעולות הרצויות של הצמחים ומונע תופעות לוואי.
ארומתרפיה – זהו כלי שימושי להרגעה, לפתיחת תקשורת ראשונית עם חיות רגישות או חשדניות וכן לטיפול בטראומות גוף ונפש. הטיפול נעשה באמצעות תמציות שמנים אתריים והידרוסולים.
טיפולי מגע – את עקרונות הדיקור ניתן ליישם גם באמצעות מגע וליטוף.
תזונה – התזונה היא הדלק של הגוף. כיום רוב בעלי החיים אוכלים מזון מתועש אחיד הניתן בכופתיות יבשות. הרפואה הוטרינרית המשלימה מתאימה את התזונה לצורכי בעל החיים המטופל, לעתים כהשלמה למזון המתועש ולעתים כתחליף לו.
במה ניתן לטפל באמצעות רפואה וטרינרית משלימה?
הרפואה הסינית היא קודם כל רפואה מונעת. רפואה השמה דגש על חיזוק המערכת החיסונית ותפקוד הגוף כשהוא עדיין בריא. ככל שהמודעות לבעיות נפוצות תעלה וכמובן היכולת למנוע אותן כך ייטב לחיות ולבעליהן. מכיוון שהרפואה הוטרינרית הסינית עדיין בחיתוליה בישראל, אנו בעיקר מטפלים בשיקום ממחלות כרוניות ומניתוחים ופציעות. עם זאת פעמים רבות ניתן למנוע ניתוחים וכן לצמצם או למנוע שימוש בסטרואידים – וככל שהציבור יכיר את סגולותיה של הרפואה הסינית, כך יצטמצם הצורך בשימוש בפרוצדורות פולשניות והתערבות תרופתית. להלן דוגמאות לבעיות נפוצות בהן ניתן לטפל
בעיות כרוניות כגון בעיות נשימה,שעלת, בעיות עור, דמודקס, דלקות אוזניים ועיניים, דלקות פרקים, IBS.
אלרגיות
שיפור איכות החיים במחלות סופניות כגון סרטן וקדחת קרצית כרונית.
שיקום מטראומות וניתוחים
שיקום פגיעות ממחלת :תולעת הפארק:
בריחות שתן
טיפול בבעיות מבניות כגון היפ- דיספלזיה, OCD,
בעיות התנהגות
תמיכה בבעיות נפוצות בכלבנות הגזעית ומניעתן.

תנאי קבלה - בגרות מלאה, ראיון אישי עם מנהלת הקורס.
בוגרי לימודי רפואה סינית לבני אדם ממוסד מוכר יקבלו פטור מקורס תיאוריות פילוסופיות ומטריה מדיקה א+ב. ווטרינרים יקבלו פטור מקורס ווטרינריה [תלת שנתי]
סוג תעודה - בוגרי המסלול יקבלו תעודה משותפת מטעם מכללת אנימה וסמינר הקיבוצים.
לפרטים נוספים נא מלא/י את פרטיך ושלח/י עכשיו
אנימה - עמוד ראשי

מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS