לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות

אנימה - קורס להכשרת מאלפים

קורס להכשרת מאלפים ומטפלים התנהגותיים בשיטות חיוביות
מכללת 'אנימה' בשיתוף עם קמפוס 'שיאים' מאונ' ת'א, מציעה את המסלול הראשון והיחיד בארץ להכשרת מאמנים ומטפלים התנהגותיים לכלבים בשיטות חיוביות. תכנית לימודים ייחודית, בניהולה המקצועי ובהנחייתה של נגה רונן, מוסמכת ע'י האקדמיה לאילוף של קארן פראיור [Karen Pryor Clicker Academy]. תכנית הלימודים מושתתת על שיטות מבוססות חיזוקים חיוביים ונטולות ענישה ושימוש באביזרים מבוססי הכאבה [כגון קולרי חנק, קולרים חשמליים ודומיהם].


הצהרת כוונות
מכללת 'אנימה' חרתה על דגלה לקדם את האילוף, החינוך והטיפול ההתנהגותי בשיטות חיוביות בישראל. מטרת הקורס היא להכשיר אנשי מקצוע ברמה אישית ומקצועית גבוהה על מנת להפיץ ולהעמיק את ההבנה והיישום של שיטות הומאניות, חיוביות ואפקטיביות בהתנהלות מול בעלי החיים ובני האדם, ולהפוך אותן לסטנדרט שידרש מצד בעלי הכלבים.
על המרצים
הקורס בהנחייתה ובניהולה של נגה רונן. מוסמכת ע'י האקדמיה לאילוף בעלי חיים של קארן פראיור. מקדמת השיטות החיוביות בישראל ובעולם. מלמדת גם במכללת 'בורגו' בפינלנד, מנחה סמינרים ומפתחת שיטות טיפול מתקדמות. מלבד השיעורים בהנחייתה יערכו שיעורים והרצאות ע'י מרצים אורחים, בהם ד'ר קלר ברקאי [וטרינרית], נעמי דוד [מרפאה סינית בבע'ח, שותפה באנימה], כריסטינה פון פאלר [מרצה אורחת מפינלנד], ועוד.
ערכה והטבות לתלמיד
כל תלמיד יקבל ערכה מקצועית למאלף הכוללת: רצועת הולכה, רצועת 10 מ', רתמה נגד משיכות, ראשיית ג'נטל לידר, פאוץ' למאלפים ו10 קליקרים. במהלך הקורס יוכלו התלמידים לרכוש ציוד ולהשתתף בפעילויות נוספות בהנחה.
מתכונת הקורס
המסלול כולל שיעורים תיאורטיים, שיעורי צפיה והשתתפות עם לקוחות, ושיעורים מעשיים בהם כל תלמיד מתרגל עם כלב אישי, עליו הוא מתאמן משיעור לשיעור. על הכלב להיות בריא וידידותי לבני אדם וכלבים. הכלב יכול להיות בבעלות התלמיד או כל כלב אחר אשר יש לו נגישות אליו במהלך השבוע על מנת לתרגל ולהתאמן משיעור לשיעור. על הכלב להיות ידידותי לבני אדם ולכלבים. רצוי לתכנן לעבוד עם שני כלבים במהלך הקורס. המפגשים המעשיים מתקיימים בקבוצות קטנות עד 6 כלבים/תלמידים. במהלך הקורס ילמדו מגוון שיטות אילוף וטיפול, תוך שימת דגש על שיטת הקליקר ועיצוב התנהגות הדרגתי.
במסגרת העבודה המעשית ידרש כל תלמיד להתנסות באימון בעל חיים נוסף מלבד כלב. את ההדגמה עם בעל החיים הנוסף יוכל התלמיד להראות באמצעים טכנולוגיים. במהלך הקורס ישתתף התלמיד בשתי סדנאות ברפואה סינית. במהלך הקורס יתנסה כל תלמיד בהכנת מספר הרצאות בתחומים כלבניים המעניינים לו והרצאתן לכיתה. בסיום כל סמיסטר יערך סטאז' בכלביה במסגרתו ישקם התלמיד כלב עד שלושה כלבים וישתתף ביום אימוץ.
משך הקורס: 29 שבועות. 300 שעות אקדמאיות.
במהלך הקורס ייתכן קיום סמינר חיצוני שיערך גם בשבת. הסמינר יונחה ע'י פרסונה מוכרת מעולם האילוף הבינ'ל. קיום הסמינר מותנה במספר התלמידים בקורס.
תנאי קבלה
בגיר מעל גיל 18, על התלמיד לעבור ראיון אישי עם נגה רונן.
לפרטים נוספים נא מלא/י את פרטיך ושלח/י עכשיו

 

אנימה - עמוד ראשי

מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS