לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
רוצה לדעת יותר על...
משפטים

פסיכולוגיה

מנהל עסקים

כלכלה

לימודי מחשבים

תקשורת

חינוך והוראה

לימודי הנדסה

פסיכומטרי
באתר לימודים אינפו, אספנו עבורך את כל תחומי הלימוד, יצרנו קשרים עם מוסדות לימוד מובילים בישראל כדי לתת לך מידע עדכני ביותר ולאפשר לך לבדוק להחליט ולבחור מקצוע וגם מוסד לימודים מתאים.
מה ללמוד
חיפושים אחרונים
ספריית המקצועות

לימודים

חפש את תחום הלימודים המבוקש
בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר אזור

מסלולי לימוד » ניהול, עסקים ופיננסים » ניתוח דוחות כספיים - הכל על לימודי חשבונאות

ניתוח דוחות כספיים - הכל על לימודי חשבונאות
ראיית חשבון נחשבת לאחד המקצועות החופשיים המבוקשים ביותר. על מנת להפוך לאיש מקצוע מהשורה הראשונה יש צורך לעמוד בכל הבחינות הנדרשות לקבלת רישוי מקצועי מתאים. על מנת לעשות זאת בהצלחה יש לסיים בהצלחה לימודי תואר ראשון בחשבונאות באחד המרכזים להשכלה גבוהה המובילים בישראל וכן לסיים התמחות מקצועית [סטאז'].
למרות שתפקידו של רואה החשבון נתפס לעיתים כאפרורי, המציאות איננה חייבת להיות כזאת כלל. עדכוני חקיקה ותקינה ותחולתם של כללי התקינה החשבונאית האמריקאית גם בקרב חלק מהחברות הפועלות בישראל [IFRS] הפכה את התפקיד להרבה יותר דינאמי ומאתגר.
מתחילים ביסוד
לימודי חשבונאות נחשבים ללימודים פיננסיים מעמיקים ביותר. בתור שכאלה, אין פלא שהסטודנטים נדרשים לקבל בסיס מוצק בכלכלה לפני שניתן להמשיך לקורסים מתקדמים כדוגמת ניתוח דוחות כספיים או ביקורת חשבונאית מתקדמת.
בין הקורסים היסודיים ניתן למצוא את המקצועות הבאים:
• מיקרו כלכלה – בקורס זה עוסקים בבעיות היסוד של הכלכלה ברמת המיקרו. בין היתר עוסקים בגורמי הייצור ובתופעת המחסור, בשחקנים הכלכליים הכוללים את בתי העסק ומשקי הבית. בנוסף דנים בפונקציית הייצור של היצרן הבודד וכיצד יוכל לקבל החלטות כגון מה לייצר וכמה לייצר וכן עוסקים בהתנהגות הצריכה של הצרכן – כיצד הוא מחליט מה לרכוש וכמה לרכוש. הלימוד מלווה בניתוח גרפי ובהצגת המאפיינים של פונקציית הביקוש ופונקציית ההיצע והמפגש ביניהם.
• מקרו כלכלה – אם בקורס המיקרו עוסקים ביצרן ובצרכן הבודדים, הרי שכאן עוברים לתחום המקרו, ובמילים אחרות – לכלל המשק. בין היתר יקבל הסטודנט מושג במשמעות החשבונאות הלאומית ומרכיביה, כיצד קובע המשק מה לייצר וכמה לייצר ובנוסף עוסקים גם בשוק הכסף וביחס בין כמות הכסף למחיר הכסף [הלא הוא הריבית שקובע בנק ישראל].
• סטטיסטיקה – בתור מקצוע פיננסי ומדעי נדרש הסטודנט לקבל רקע מתאים בסטטיסטיקה, לרבות צורות רישום, מונחים מקובלים, ניתוח רגרסיה ושונות ועוד.
• יסודות החשבונאות – קורס חשוב זה מכיל היבטים של הרישום החשבונאי והצגתו בתורת דוחות שונים. בין היתר נלמדים תקנות שונות ונהלים שונים, אילו דוחות נדרשים בכל צורה של התארגנות ובכלל, מהם הדוחות העיקריים, עריכתם והצגתם. בין היתר יידונו דוח רווח והפסד, מאזן, דוח השינויים בהון העצמי.
מעמיקים בחשבונאות ופיננסים
החלק המרכזי והחשוב ביותר עבור רואה החשבון ומנהל הכספים לעתיד נלמד במסגרת קורסים שונים, מגוונים ומלאי אתגר.
• חשבונאות ניהולית – כאן לומדים על חשיבות התמחיר בניהול העסק, כיצד עושה המנהל שימוש בכלים על מנת להחליט האם לפתוח קו ייצור וכיצד להעריך את הכדאיות הכלכלית.
• חשבונאות פיננסית – עוסקים בנושאי התקינה האמריקאית, היבטים של מימון ואשראי, התאגדויות שונות ושיקולי מס ועוד.
• מימון – היבטי המימון בעסק המודרני מצריכים שליטה במגוון המקורות של גיוס ההון, ידע בהכנת תקציב, ניהול הון חוזר, הנפקת אג'ח ומניות ועוד.
• ניתוח דוחות כספיים – במסגרת הקורסים השונים וכן בקורס מקיף בפני עצמו דנים בדרכים השונות לבצע ניתוח דוחות כספיים. ניתוח הדוחות חיוני לצורך קבלת החלטת השקעה, בנושאי מיזוגים ורכישות ועוד.
מוסדות לימוד בתחום:


מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS