לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
רוצה לדעת יותר על...
משפטים

פסיכולוגיה

מנהל עסקים

כלכלה

לימודי מחשבים

תקשורת

חינוך והוראה

לימודי הנדסה

פסיכומטרי
באתר לימודים אינפו, אספנו עבורך את כל תחומי הלימוד, יצרנו קשרים עם מוסדות לימוד מובילים בישראל כדי לתת לך מידע עדכני ביותר ולאפשר לך לבדוק להחליט ולבחור מקצוע וגם מוסד לימודים מתאים.
מה ללמוד
חיפושים אחרונים
ספריית המקצועות

לימודים

חפש את תחום הלימודים המבוקש
בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר אזור

מסלולי לימוד » ניהול, עסקים ופיננסים » לימודי ביטוח - לעתיד בטוח

לימודי ביטוח - לעתיד בטוח
עולם הביטוח הוא אחד מהתחומים הרחבים, היציבים והמתפתחים ביותר בארץ ובעולם באופן כללי. הציבור זקוק לשירותי ביטוח ואנשים שמעוניינם להכנס לתחום יבטיחו לעצמם קריירה יוקרתית, מתגמלת ומספקת מאד.
אדם שמוכר ביטוח חיים לאדם אחר חווה תחושת סיפוק עצמי אדירה משום שביצע שירות מציל חיים, וזה לא עניין של מה בכך. לעבודה בתחום הביטוח יש רבדים שונים והיא מאתגרת, מספקת, מעניינת ומלאה בגוונים רבים.
קריירה בתחום הביטוח באופן כללי ובענף ביטוח חיים בפרט היא קריירה מתגמלת מאד בכל רבדיה ואם גם אתם רוצים להצטרף לאחד התחומים המובילים במשק, קבלת השכלה רלוונטית היא הצעד הראשון והחשוב ביותר שותוכלו לעשות למען המטרה שלכם. קיומה של השכלה בתחום הביטוח חשובה לא רק ברמה הפורמלית למען קידום בעבודה, אלא היא בעלת ערך מקצועי הכרחי.
מסלולי לימוד
כמקצוע אקדמי הוא החל להתהוות רק בשנים האחרונות, ובאופן כללי מדובר על תחום צעיר יחסית, מה שמעיד לא רק על פוטנציאל הצמיחה שלו ושל כל מי שנמצא בתוכו, אלא זה גם אומר שחסמי הכניסה לתחום לא גבוהים מדי ויש גמישות רבה יחסית. זה מקל על המועמדים.
ישנם כמה מוסדות אקדמים בארץ שמציעים מסלולים שונים ללימודי ביטוח, מה שאומר שניתן לקבל הכשרה ייעודית וממוקדת בתחום. מסלולי הלימוד הללו בדרך כלל מכינים גם לקראת בחינות הרישוי, כך שעם סיום התואר הבוגר יוצא מצוייד לחלוטין לקראת הקריירה החדשה שלו.
לפני שהיו תארים בביטוח מרבית האנשים שעסקו בתחום הגיעו מעולם מנהל העסקים' וזאת לאור החפיפה הרבה בין שני התחומים. גם היום, עם התמקצעות התחום ומיסודו גם ברמה האקדמית, אנשים המגיעים מרקע של מנהל עסקים משתלבים באותה הקלות בתחום, ובלבד שהשלימו את רשיונות הביטוח שלהם. תואר במנהל עסקים הוא אחד התארים היותר יוקרתיים באקדמיה כולה ואחד היתרונות הבולטים שלו טמון בהתמחות שניתן לעשות במהלך הלימודים. סטודנטים במנהל עסקים יכולים להתמחות בחשבונאות, מימון, שיווק, מערכות מידע ויש מוסדות לימוד שפותחים מסלול התמחות בביטוח. במקרה של תואר במנהל עסקים עם התמחות בביטוח נהנה הסטודנט משני העולות וההכשרה שאיתה יוצא היא איתנה, מקצועית ועשירה במיוחד.
מי שלא רוצה להשקיע את הזמן והאנרגיה הנדרשים בתואר אקדמי יוכל להשלים לימודי תעודה ולעשות את הרישיונות הרלוונטיים. מסלול הלימודים יהיה קצר יותר באופן משמעותי, אך יתכן כי בהמשך הקריירה, בכדי להתקדם לתפקידים בכירים יותר יצטרך בכל זאת להשלים תואר ראשון.
תנאי קבלה ללימודים
כל מוסד אקדמי ראשי להגדיר את תנאי הקבלה שלו, מה שאומר שאין אחידות בין תנאי הקבלה במסודות הלימוד השונים. ככלל, ציון פסיכומטרי ובגרות מלאה יהיו תנאי סף, אך ציוני הסף ישתנו בין מוסד כזה לאחר. בנוסף יכול שמוסדות מסויימים יחייבו עמידה בציון מינימאלי רק באחד משני התנאים הללו, ציון פסיכומטרי או ממוצע משוקלל של בחינות הבגרות.
מוסדות לימוד בתחום:


מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS