לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
רוצה לדעת יותר על...
משפטים

פסיכולוגיה

מנהל עסקים

כלכלה

לימודי מחשבים

תקשורת

חינוך והוראה

לימודי הנדסה

פסיכומטרי
באתר לימודים אינפו, אספנו עבורך את כל תחומי הלימוד, יצרנו קשרים עם מוסדות לימוד מובילים בישראל כדי לתת לך מידע עדכני ביותר ולאפשר לך לבדוק להחליט ולבחור מקצוע וגם מוסד לימודים מתאים.
מה ללמוד
חיפושים אחרונים
ספריית המקצועות

לימודים

חפש את תחום הלימודים המבוקש
בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר אזור

מסלולי לימוד » הנדסה ומדעים » הנדסת משאבי מים

הנדסת משאבי מים
תחום זה, המהווה ענף מרכזי של ה-' Clean Tech' [טכנולוגיות סביבה] הוא כיום אחד החמים ביותר בתעשיית ההיי-טק בארץ ובעולם. התחום מציע מגוון רחב של אפשרויות קריירה מרתקות ומגוונות והעיסוק בו מאפשר לרוב שילוב של עבודה בשטח - באוויר הפתוח, לניהול אנשים. חלק מן העוסקים בו בוחרים במסלול של יזמות, כבר מגיל צעיר יחסית, בעוד אחרים בוחרים לעבוד בארגונים גדולים.
הייצוא מישראל של תעשיית טכנולוגיות המים, שמגיע למאות רבות של מיליוני דולר, צומח בעשרות אחוזים מידי שנה, וצפוי להמשיך בכך בשנים הבאות. חברות טכנולוגיות מים ישראליות כגון אטלנטיום ואקווה-טק נבחרו בסקרים בינלאומיים חשובים של תעשיית ההיי-טק כמובילות עולמיות. תעשייה זו גייסה השקעות של למעלה מ-100 מיליון דולר בארץ בשנתיים האחרונות ולמעלה ממיליארד דולר בעולם.

מסגרת הלימודים

שלבי הלימוד הראשוניים כוללים לימוד מקצועות יסוד מדעיים וכן מקצועות יסוד כלליים מתחומי ההנדסה האזרחית. בהמשך הלימודים הסטודנטים לומדים נושאים הקשורים לתשתיות של מערכות הולכה ואספקת מים, עקרונות זרימת מים על פני הקרקע, במובילים מתוכננים ובתת-הקרקע, תנועה, פיזור ושרידות מזהמים בגופי מים על ותת-קרקעיים, טיפול במים, איסוף שפכים ומי גשמים, טיפול בשפכים והכשרתם לשימוש חוזר בחקלאות, מערכות אגירה עונתיות ורב עונתיות, גלי ים והנדסה ימית, תכנון וניצול יעיל של משאבי מים ממקורות שונים, כמו-גם פתוח מקורות מים חדשים ושיטות לתכנון אסטרטגי ארוך טווח של משאבי מים אזוריים ולאומיים.
מוסדות לימוד בתחום:

המרכז לעיצוב ולטכנולוגיה אריאל בשומרון - טכנולוגיית מים
אקדמיה פורצת דרך
מכללת הדסה- מדעי בריאות הסביבה
כל הכלים לקחת את העתיד שלכם לטופ

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS