לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
רוצה לדעת יותר על...
משפטים

פסיכולוגיה

מנהל עסקים

כלכלה

לימודי מחשבים

תקשורת

חינוך והוראה

לימודי הנדסה

פסיכומטרי
באתר לימודים אינפו, אספנו עבורך את כל תחומי הלימוד, יצרנו קשרים עם מוסדות לימוד מובילים בישראל כדי לתת לך מידע עדכני ביותר ולאפשר לך לבדוק להחליט ולבחור מקצוע וגם מוסד לימודים מתאים.
מה ללמוד
חיפושים אחרונים
ספריית המקצועות

לימודים

חפש את תחום הלימודים המבוקש
בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר אזור

מסלולי לימוד » לימודי הנדסאים » לימודי הנדסאים

לימודי הנדסאים
הנדסאי הוא תחום מקצועי השייך למקצועות ההנדסאים. בהכשרתו, לומד ההנדסאי להיות איש מקצוע עם התמחות טכנולוגית. הנדסאים משתלבים בכל תחומי התעשייה ומחזיקים בתפקידים מגוונים בהתאם להכשרתם, השכלתם וכישוריהם, יש מגוון מקצועות הנדסאים כגון: הנדסאי חשמל, הנדסאי מכונות, הנדסאי אלקטרוניקה, הנדסאי תעשיה וניהול, הנדסאי בנין, הנדסאי תוכנה ועוד.
לימודי הנדסאים במרכז
ההבדל בין הנדסאי לבין מהנדס הוא בסוג ההכשרה, בתעודה המתקבלת וכמובן בשנות הלימוד, מקצוע ההנדסאי הוא אחד המקצועות הנדרשים כיום בתעשייה - הוא התחום הטכני של מקצועות רבים ומגוונים. וכיוון שבתחום הטכנולוגיה דרושים אנשי מקצוע מיומנים שיודעים לטפל בציוד ובמכונות ברמת התפעול היום-יומי, אנשי מקצוע שיודעים לשפר ולשדרג מערכות, תעודת הנדסאי מאפשרת למצוא קריירה בתחום שאותו למדתם.
הכשרת ההנדסאים מתבצעת במשך כשנתיים [ההכשרה במקצועות הבנייה - שנתיים עד שלוש]. להנדסאים אפשרות להמשיך לתואר ראשון מקוצר בתחומים רבים, בעיקר בתחומי ההנדסה. הלימודים מתקיימים במסלולי בוקר או במסלולים משולבים - בוקר וערב, במגוון מגמות כגון: אדריכלות ועיצוב פנים, אדריכלות נוף, הנדסה אזרחית, הנדסת ביוטכנולוגיה, מדידות, הנדסת כימיה, הנדסת חקלאות, הנדסת מכשור ובקרה, הנדסת פלסטיקה, הנדסת חשמל, הנדסת אלקטרוניקה, הנדסת תוכנה, הנדסת סביבה, הנדסת תעשיה וניהול, הנדסת מכונות, הנדסת קירור ומיזוג אויר, צילום ומדיה דיגיטליים, עיצוב תעשייתי, הפקות דפוס ועוד.
הגוף המפקח על הכשרת והסמכת הנדסאים הוא מה'ט [מכון להכשרה טכנולוגית] אשר כפוף למשרד התמ'ת. המכון הממשלתי להכשרה בטכנולוגיה ובמדע הוא גוף ממלכתי המופקד על הכשרת טכנאים מוסמכים והנדסאים במקצועות הנדסיים-טכנולוגיים, במסגרת האגף להכשרה ופיתוח כח אדם, משרד התעשייה, מסחר ותעסוקה. מה'ט מעניק לבוגריו תואר טכנאי מוסמך ותואר הנדסאי.
תהליך ההכשרה נעשה באמצעות רשת מכללות טכנולוגיות ובתי ספר להנדסאים ולטכנאים מוסמכים הפועלים ברחבי הארץ. כיום פועלות בפיקוח מה'ט למעלה מ- 75 מכללות ושלוחות שבמסגרתן לומדים כ- 21,000 סטודנטים לקראת קבלת תואר של הנדסאי או טכנאי מוסמך. המכללות פועלות על פי הנחיות מוגדרות ומתועדות, בשיתוף פעולה מלא עם גורמים מקצועיים במה'ט.
מוסדות לימוד בתחום:


מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS