לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

עליה בהעדפת סטודנטים בנושא למידה מרחוק

'שילוב טכנולוגית מחשב בהוראה שמאפשר למידה מרחוק נעשה מקובל יותר ויותר במערכת החינוך בכלל, ובמוסדות להשכלה גבוהה בפרט. במכללת לוינסקי לחינוך גדל מספר הקורסים המקוונים מאחד בלבד בשנת 2000 ל- 95 קורסים המשלבים למידה מרחוק ברמות שונות בשנת 2004. שילוב זה מעורר שאלות הן לגבי היעילות של התשומות [איך ללמד] והן של התפוקות [תוצרי הלמידה והישגי הסטודנטים]', כך אומרים יצחק גילת ורחל שגיא מיחידת המחקר במכללת לוינסקי לחינוך.


השניים יציגו בכנס מו'ח – מחשבים וחינוך – ה- 20 שיתקיים במרכז הירידים ת'א בתאריכים
28-29 במרץ, מעקב שבוצע במכללת לוינסקי אחרי עמדות ותפיסות סטודנטים במשך שלוש שנים [2002-2004]. המעקב נעשה באמצעות שאלונים שמולאו על ידי 480 סטודנטים אשר השתתפו בקורסים בלמידה מרחוק.
הממצאים העיקריים שהתקבלו, ואשר יוצגו בכנס מו'ח:
1. 70% מבין המשיבים ב- 2004 [סטודנטים בשנה ד'] השתתפו במשך לימודיהם בקורסים בלמידה מרחוק.
2. רמת השליטה ביישומיי מחשב של סטודנטים בשנת 2004 גבוהה מאשר רמת השליטה בשנים 2002 ו- 2003.
3. נמצאו שלושה דפוסים של העדפות של שילוב למידה מרחוק – שילוב מוגבר: כ- 15%, שילוב מאוזן: כ- 60% ופנים אל פנים: כ- 25%. דפוס זה נשאר יציב בשלוש השנים.
4. יתרונות הלמידה מרחוק נתפסים גבוהים יחסית לתפיסת החסרונות בכל שלוש השנים.
5. המרכיבים שנתפסו כתורמים ביותר ללמידה: המידע המקושר מהאתר לאתרים אחרים ברשת, ומידע שהוכנס לאתר על ידי המרצה.
6. סטודנטים המעדיפים למידה מרחוק מגלים תפיסה יותר קונסטרוקטיביסטית של למידה, כפי שבאה לידי ביטוי במכוונות פנימית ללמידה ובתפיסת תפקיד המורה כמתווך של ידע.
יצחק גילת ורחל שגיא מיחידת המחקר במכללת לוינסקי לחינוך, ממליצים על בניית מסלולי לימוד הכוללים שילוב מוגבר של למידה מרחוק.
עוד על כנס מו'ח

שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS