לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

אמנות השירות- איך עושים את זה בחו'ל?

מכללת Skilliks תקיים סמינר ללא תשלום בנושא שיטות ותפיסות בינלאומיות במיומנויות שירות פנים וחוץ אירגוני. הצטיינות בשירות מובילה לייחוד ובידול הארגון ממתחרים ובסופו של דבר משפרת את הביצועים העסקיים.

מכללת Skilliks - בית ההדרכה לתחומי הניהול, המכירות והשירות מקבוצת מטריקס, תקיים סמינר ללא תשלום בנושא שיטות ותפיסות בינלאומיות במיומנויות שירות פנים וחוץ ארגוני. הסמינר יתקיים ב- 4 בספטמבר 2007 בבית מטריקס בחיפה [לב המפרץ], בין השעות בין השעות 8:30- 13:30. הסמינר מיועד למנהלי משאבי אנוש והדרכה, מנהלי שירות ואנשי תמיכה.
את הסמינר ינחה ניר בן לביא, המנהל המקצועי של מכללת Skilliks. בן לביא הוא חוקר בתחום מדעי ההתנהגות, מן החוקרים המובילים בעולם בתחום החשיבה ההמצאתית. בעל תואר שני במנהל עסקים מאוניברסיטת ת'א. בעל ניסיון רב כיועץ, כמוביל תהליכי אבחון ופיתוח ארגוני בחברות רב- לאומיות ומומחה בפיתוח מנהלים, שיווק ומיומנויות אישיות.
משתתפי הסמינר ילמדו, בין היתר, כיצד מיושם עיקרון ה- ROI [Return On Investment] בהדרכת מיומנויות רכות וכיצד ממנפים שירות מעולה למכירות תוספתיות. בנוסף, במסגרת הסמינר יינתנו טיפים לתקשורת בין- אישית בתהליכי שירות פנים וחוץ ארגוניים.
לדברי ניר בן לביא– מנחה הסמינר, המחקר האקדמי כמו גם הניסיון המצטבר באלפי חברות בעולם ובישראל, מראה כי שירות איכותי אינו מבוצע לשם שמיים אלה מסיבות תכליתיות לחלוטין. השרות מאפשר לבדל את החברה שלנו מהחברות המתחרות, משמר לקוחות לאורך זמן, הופך תלונות מלקוחות להזדמנויות עסקיות ולטווח הארוך משפר את הביצועים העסקיים של ארגונים מצטיינים בשרות. הנושאים המטופלים ביום הסמינר נוגעים בהיבטים משמעותיים ליצירת ארגון המכוון למתן שירות איכותי.
ההשתתפות בסדנה אינה כרוכה בתשלום אך דורשת רישום מראש.

 

 

למידע על לימודי ניהול לחץ/י כאן...


שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS