לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

מדברים גוגלית במרכז האקדמי פרס

סטודנטים לתואר שני במנהל עסקים [MBA], המשתתפים בקורס שיווק אלקטרוני, במרכז האקדמי פרס שברחובות, נרשמו באחרונה להשתתפות בתחרות בינלאומית של פרסום באינטרנט המנוהלת על ידי מנוע החיפוש האינטרנטי גוגל. התחרות היא בינלאומית ומשתתפים בה צוותי סטודנטים מכל העולם. בהזדמנות זו, מזמינים הסטודנטים במרכז האקדמי, בעלי עסקים קטנים ובינוניים להצטרף לתחרות. צוותי הסטודנטים המשתתפים באים מאוניברסיטאות בעולם שם מתקיים קורס בשיווק באינטרנט. הם משויכים לשלושה אזורים: 'יבשת אמריקה', אירופה [ הכוללת את אירופה, מזרח תיכון, ואפריקה] ואסיה-פסיפיק.

במסגרת התחרות, מתחלקים הסטודנטים לצוותים, כל צוות בוחר גוף עסקי קיים בישראל, ובונה עבורו תכנית פרסום באינטרנט באמצעות תוכנת ה- Adwords של גוגל בהנחייתו של מרצה הקורס.
חברת גוגל מעניקה לכל צוות סכום התחלתי של כסף לפרסום באינטרנט העמוד על כ – 200 דולרים. בשלב הראשון הם אמורים להגיש הצעה לאסטרטגית פרסום אלקטרוני ובשלב השני לשלוח את פרויקט הגמר הכולל את כל מרכיבי אסטרטגית הפרסום ואת התכנון המפורט האופרטיבי של הקמפיין הפרסומי באינטרנט, לחבר שופטים בינלאומי, המורכב מפרופסורים, מנהלי חברות ויועצים, שנבחרו על ידי גוגל, במטה הראשי של החברה בקליפורניה.
בהזדמנות זו קוראים הסטודנטים במרכז לחברות בינוניות וקטנות של עד 100 עובדים המעוניינות לשתף פעולה עמם ולהיות מיוצגים בתחרות, לפנות במייל לכתובת aguda@pac.ac.il ולהגיש את מועמדותן. השיפוט ייעשה ע'פ קריטריונים אובייקטיביים המבוססים על יותר מ-30 פקטורים כגון: Cost-per-Click , Click-Trough-Rate, בחירת מילות מפתח ועוד.
בתום התחרות יבחרו חמישה צוותים בעלי ההישגים הטובים ביותר בכל אזור, מתוכם יבחרו, צוות אלוף גלובאלי וצוות אלוף בכל אזור ואזור. הצוות האלוף הגלובאלי יזכה בביקור במטה הראשי של גוגל וחבריה יפגשו עם צוות הפיתוח הראשי של החברה.הצוותים המנצחים אזורית יזכו לאירוח במרכזים האזוריים שלהם.
עם זאת, חשיבותה האמיתית של התחרות, לדעתו של המרצה בקורס 'שיווק באינטרנט', ד'ר צבי גנור, טמונה דווקא בהתנסות המעשית ופחות בזכייה. לדבריו, זהו תרגיל מעשי מצוין בפרסום אינטרנטי. האינטרנט היא אחת המהפכות הגדולות של המאה העשרים וההתפתחות שלו הולכת וגדלה בקצב מהיר ובכל קנה מידה. הרבה פעילויות שהיו עושים בעבר באמצעים הקלאסיים, נעשות כיום באמצעות האינטרנט כמו שליחה וקבלת דואר ויחסי מסחר בין חברות.
בארה'ב למשל 76% מסך הסחר בין חברות לחברות [B2B] נעשה כיום באמצעות האינטרנט. הנתח של הסחר בין חברות ללקוחות פרטיים [C2[B מתקיים עדיין בממדים מוגבלים [בסביבות 6,5% מסה'כ המכרות הקמעונאיות בעולם] ואולם קצב הצמיחה של המשתמשים בעולם וקצב הגידול המהיר של פעילות מסחרית תנגוס נתח הרבה יותר גדול, כאשר ניתן יהיה לגבור על הבעיות השונות באבטחת המידע ובאבטחת הרכישה.
במקביל, מתפתחים גם הסחר והתקשורת בין פרטיים בינם לבין עצמם [C2C] באמצעות תכנות תקשורת כמו המסנג'רMyFac, הפורומים, הבלוגים למיניהם וכן הולך ומתפתח המסחר האלקטרוני של 'יד שניה' בין אנשים פרטיים באמצעות פורטלים ואתרים מסחריים כמו:e-Bay או Walla Buy ועוד.
האינטרנט הפך למרכז פעילות עיקרית של מידע אנציקלופדי פופולרי, ומביא לשקיפות גדולה יותר של מקורות ותכנים. לפיכך, אין פלא שבתחום המסחרי משמש האינטרנט ככלי פרסומי חשוב שמשקלו בחבילת הפרסום של חברות רבות גדל בהתמדה. יותר ויותר רווחת התפיסה בקרב חברות, ארגונים וגם גופים פרטיים ש 'אם אתה לא שם אתה לא קיים'.
עוד מסייע בהנחיית הסטודנטים המשתתפים בפרוייקט יו'ר אגודת הסטודנטים, אבישי רוטשטיין, המנהל בעצמו חברה לקידום אתרי אינטרנט: רוטשטיין אומר כי, מנוע החיפוש גוגל מרכז כיום כ 80% מכלל החיפושים ברשת הישראלית. וכי התחרות שיזם גוגל, היא אמנם רק תרגיל רשות בקורס אבל למעשה מדגימה לסטודנטים היטב, והלכה למעשה את האפשרויות ודרכי השיווק והפרסום שפותח בפניהם האינטרנט.
ד'ר גנור תומך בדברי רוטשטיין מסכם ואומר כי, כדאי אולי להאמין לביל גייטס אשר הכריז בנובמבר 2005כי 'עתיד הפרסום הוא באינטרנט'.

למידע על המרכז האקדמי פרס לחץ/י כאן...

לפרטים נוספים על המסלול לתואר שני במנהל עסקים לחץ/י כאן...

 


שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS