לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

מחזרים אחרי הסטודנטים

מוסדות חינוך גבוה בארץ ובעולם, פונים לאחרונה יותר ויותר, לפתרונות טכנולוגיית ניהול קשרי לקוחות [CRM] כדי לבדל את עצמם ממוסדות לימוד אחרים וזאת במאמץ להתחרות ביתר אגרסיביות על המעוניינים ללמוד בתחומם, למשוך ולשמר את הסטודנטים 'הנכונים'. דוח של חברת המחקר העצמאית Datamonitor המיוצגת בישראל ע'י STKI, צופה כי הכנסות IT מפתרונות CRM בשווקי החינוך הגבוה בארה'ב, בריטניה, גרמניה, צרפת ואוסטרליה, יגדלו מ- 184.9 מיליון דולר ב- 2007 ל- 324.5 מיליון דולר ב- 2012. גידול זה יקודם הן על ידי הרכישה של פתרונות חדשים, והן על ידי ההרחבה של התקנות קיימות.

בישראל בתקופה האחרונה החלה התעוררות של מוסדות השכלה גבוהה, ממצב בו כמעט ולא הורגשו כלל מאמצי שיווק למצב בו כיום המכללות והאוניברסיטאות נלחמות על המועמדים ומתחילות להקים יוזמות שיווקיות, שכוללות גם מערכות CRM שיעקבו אחר מועמדים פוטנציאליים, בדומה לארגונים מסחריים מתעשיות אחרות.
לדבריה של עינת שמעוני, סמנכ'לית ואנליסטית בכירה ב – STKI, פתרונות CRM מאפשרים למכללות ולאוניברסיטאות לשפר משמעותית את האיכות של קשריהן עם סטודנטים בכל נקודה במחזור חיי הסטודנט, החל מסטודנט פוטנציאלי הפונה להרשמה עד לחברים באיגודי בוגרים המשתתפים בפעילויות או תורמים כספים. לטענתה, בחמש השנים הבאות יחול גידול דרמטי במספר הטמעות CRMברחבי מוסדות חינוך גבוה בעולם ובישראל. בישראל עיקר ההשקעה תהיה בשלב השיווקי של משיכת המועמדים והאינטראקציה איתם עד הפיכתם לסטודנטים.
ואילו בשוק הבינלאומי מסתכלים על CRM בראייה יותר רחבה. בעוד שבאופן היסטורי מכללות ואוניברסיטאות השתמשו ב- CRM לתמיכה בתהליכים ספציפיים כמו ניהול קמפיינים ובמשרדי הרישום [בדומה למתרחש כיום בישראל], בעקבות התפתחויות בשוק הצרכני, ציפיות סטודנטים לשירותים גדלות במהירות ומביאות מוסדות להרחיב את המבט שלהם על CRM כך שיכלול מערך גדול ומגוון יותר של תהליכים ומחלקות.
שמעוני אומרת כי, מוסדות אקדמיים מכירים יותר ויותר בערך של יצירת מבט של 360 מעלות על חווית הסטודנט עבור יוזמות גיוס, שימור ופיתוח שלהם, על ידי לכידת נתונים ומידע על כל אינטראקציה עם סטודנט, CRM מספקת תובנות וכלים רבי עוצמה כדי להבטיח שאינטראקציות עתידיות יתרמו ליותר מאשר יצירת קשר חיובי עם סטודנטים.
תרגום פתרון CRM לשוק הארגוני אל פתרון העונה לצרכים הספציפיים של שוק החינוך הגבוה, הנו הרבה יותר מסובך מאשר רק לשנות את המילים 'לקוחות' ו'מכירות' ל'סטודנטים' ו'רישום' בממשק משתמש הקצה.
עוד אומרת שמעוני כי, יש הבדלים ניכרים בדרגה בה יצרני CRM ביצעו בהצלחה שינוים אלה בפתרונותיהם, וזה מאפשר יצירת נוף תחרותי רחב ומגוון, בעוד נוף השוק הקיים עומד להתפתח לטווח הארוך, יש מקום בשוק החינוך הגבוה למערך מגוון ספקי CRMעם האימוץ הגובר של אסטרטגיות CRM מתוחכמות יותר, יישומים ברמה ארגונית עם יכולות אנליטיות חזקות ותמיכה במחזור החיים הכולל של הסטודנט צפויים להצליח, מאחר שהם מותאמים טוב יותר לצרכים המוסדיים ארוכי הטווח.
למידע על אוניברסיטאות בישראל לחץ/י כאן...

למידע על מכללות אקדמיות בישראל לחץ/י כאן...

 


שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS