לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
חדשות לימודים
מכללות
מה ללמוד
הטבות לגולשי האתר
יעוץ והכוונה
מסלולי לימודים
ספרים
תחומים מובילים
תרגום ועריכה
אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בעמ
אגודת הסטודנטים
הקו האדום ישרת אלפי סטודנטים שיסעו ברכבת הקלה ללימודים במכללות ובאוניברסיטאות
לימודי העצמה נשית - מדוע אין חוג המטפח העצמה לנשים
האקדמיה כסביבה בטוחה
כיצד בוחרים התמחות במשפטים?
באיזי שף תוכלו ללמוד בישול ממיטב השפים
הכירו את איזי גרייד – מרכז הסיוע לסטודנט
מה חשוב לבדוק לפני שלוקחים הלוואה לכל לקוחות הבנקים?
תרגול פסיכומטרי במערכת מתקדמת
בחר קטגורית לימודים בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר איזור

מכללת bpm עוזרת לכם לקדם את המוזיקה שלכם!

מכללת bpm המכללה לסאונד ומוסיקה מתקדמת מציגה: טיפים לשיווק יעיל - של המוסיקה שלך, באדיבות יריב עציון מנהל פדגוגי של מכללת bpm. כיום, יש הרבה יותר אומנים ולייבלים שעושים מוסיקה זהה לשלך, לכן דרכי השיווק הסטנדרטיות לא עובדות יותר. כך למשל פירסום ה-ep שלך באתר Beatport, זו כבר מזמן לא ערובה להצלחה, פרסום ומכירות. מדריך זה נכתב על מנת לתת לך טיפים רבים ככל האפשר על מנת להפוך את הEP שלך למצליח.

יריב עציון, מנהל פדגוגי של מכללת bpm מציין שעל מנת לשווק את המוסיקה שלך בשוק בצורה יעילה, ולהצליח ככל הניתן, חיוני שתנקוט במספר פעולות מעשיות וחשובות.

האינטרס שלך כאומן מתחיל הוא להיות בקשר תמידי עם המעריצים ולגבש עניין סביב המוסיקה שלך. הלייבל בו אתה חתום ידאג לכל מה שנמצא מאחורי הקלעים: עבודת יח'צ מאסיבית אל מול העיתונות, מכירות, קידום וארגון הופעות ברחבי העולם – כל מה שניתן לעשות כדי להבליט את המוסיקה שלך מעבר לעוד מאות דיסקים ששוחררו באותו שבוע על ידי אומנים אחרים, אך ככל שאתה תהיה מעורב יותר בתהליך גדל הסיכוי לשיווק מוצלח יותר.
זכרו מה המומחים של מכללת bpm ממליצים לך - ככל שתקדים לשווק ולקדם את האלבום שלך - התוצאות בהכרח יהיו טובות יותר.
קידום ברשתות חברתיות: תתחבר למעריצך בכל העולם! וודא כי אתה מקדם את המוסיקה שלך ברשתות כמו פייסבוק, מייספייס, טוויטר ועוד. נוכחות מקצועית ומתמדת מעל דפים אלו תגדיל את החשיפה שלך לשוחרי מוסיקה ברחבי העולם.
א. הדגש ותן אינפורמציה על האלבום: הצג את השיחרורים שלך ברשתות החברתיות. הקפד לשים קישורים ישירים לאתר הלייבל שלך, לאתר המייספייס וגם לאתר המכירות און-ליין, בו אפשר לרכוש את האלבום. [Beatport, iTunes, Juno, Trackitdown ועוד]
ב. Beatport Player: הצג את נגן הביטפורט בעמוד המייספייס שלך על מנת שמעריצים יוכולו לקבל טעימה מהמוסיקה שלך ויקבלו גישה מהירה ונוחה לרכישתה.
הופעות חיות: אחת מהדרכים הכי טובות לקדם את עצמך ואת המוסיקה שלך! האם אתה מופיע עם די ג'יי סט? האם יש לך סטlive של המוסיקה שלך? במידה ולא נסה לארגן הופעות ואל תפספס את ההזדמנות המצויינת לנגן את המוסיקה שלך מעל רחבות הומות אדם. יתרון נוסף של גיגים אלו הוא ההזדמנות להחשף מעל גבי אלפי פלאיירים שמחולקים לפני המסיבה עם השם שלך ושל הלייבל שלך.
פרסום קטעי סטים ברשתות חברתיות כמו הפייסבוק או יוטיוב זו פלטפורמה מצויינת עבורך! כך אתה יכול לחלוק רגעים שיעוררו סקרנות בקרב אוהבי המוסיקה וימשכו יתר תשומת לב לאלבום שלך!
שימוש באימייל: לרוב האמנים יש רשימות אימייל הכוללות את חבריהם ומעריצים נאמנים. נצל בחוכמה רשימות אלו ושלח תזכורות, הודעות והתראות לעיתים כמה שיותר תכופות! הקפד לכלול בכל מייל קישור ישיר לחנות מקוונת, על מנת שהם יוכלו לבצע רכישה.
דבר נוסף שמומלץ לעשות הוא להעביר את רשימת המיילים שברשותך ללייבל שלך. דבר זה יועיל בכך שמעריציך יוכלו להנות מעלונים אינטרנטים [ניוזלטרים] המונפקים בידי הלייבל.
רדיו: שידור קטעים מהאלבום שלך, בטרם שיחרורו בתחנות הרדיו הרלוונטיות הכרחי ליצירת 'הייפ' סביב האלבום המתקרב ובא שלך. הקפד להעביר לתחנות אינפורמציה רבה ככל הניתן על הEP שלך, בכדי שהשדרן יוכל למסור למאזינים מידע חיוני כמו מתי האלבום יוצא, היכן אפשר לרכוש אותו בכיוצא בזה. הקפד לשלוח לתחנות הרדיו מעבר לדיסק עצמו גם את הפרטים הבאים:
א. שמות הטראקים
ב. שם האלבום
ג. תאריך שחרור האלבום
ד. שם הלייבל ואתר האינטרנט שלו.
מצעדים וביקורות בעיתונות: הקפד להעביר את האלבום שלך בטרם שיחרורו למגזינים ואתרי אינטרנט מקומיים, בכדי שיכתבו ביקורות מקצועיות על האלבום. ביקורת שכזו מעוררת תשומת לב אוטומטית לאלבום שלך! הלייבל שלך יעזור לך בהפצת המוסיקה בקרב מבקרים מקצועיים, אך סביר להניח שהלייבל בו תהיה חתום לא יהיה מקומי, והכרותו עם העיתונים ואתרי האינטרנט הפועלים באיזור בו אתה מתגורר תהיה מוגבלת, ולכן למוערבות שלך בנושא יש חשיבות מכרעת! שלח את האלבום למדיות רבות ככל הניתן, מקומיות וגלובליות. חשוב שתהיה בקשר מתמיד עם הלייבל שלך על מנת לעדכן אותו במידה ופרסמו ביקורת או שהאלבום נכנס לאחד המצעדים. אינפורמציה זו תעזור ללייבל לקדם אותך במדיות אחרות.
ככל שתקדים לשלוח את האלבום לביקורות, כך יוכל הלייבל שלך לעשות שימוש אפקטיבי יותר עם החומר שפורסם עליך ולקדם את האלבום בצורה הטובה ביותר.
הלייבל: חשוב מאד להזכיר בכל הזדמנות את שמו של הלייבל שאתה חתום בו. הלייבל בו אתה חתום ממתג אותך ויכול להבליט אותך בשוק תחרותי זה. אין דבר יותר פשוט מלצרף את הלוגו של הלייבל שלך לכל מקום בו אתה נחשף: אתרי אינטרנט, הזמנות למסיבות, ביקורות ועוד.
נלקח מחומרי קורס שיווק בתעשיית המוסיקה של מכללת bpm המכללה לסאונד ומוסיקה מתקדמת.
מכללת bpm
לימודי מוסיקה, סאונד

לימודי פרסום ושיווק

 


שם מלא:
עיר:
אימייל:
טלפון:
-
לימודים אינפו בגוגל
רכבת ישראל - לוח זמנים
מחשבון קלוריות מקיף
ויזה לאירופה
מהו מיתוג עסקי נכון, מיתוג מוצר או מיתוג חברה?
ביטוח לאומי אזור אישי
סרטי גמר
רכבת קלה
אימון אישי
הכשרת מאלפי חיות
רפואה וטרינרית משלימה
לימודים אינפו
פסיכומטרי
קוסמטיקה רפואית
לימודי מחשבים
לימודי איפור
לימודי קוסמטיקה וטיפוח
תואר בהנדסה בתל אביב
לימודי קוסמטיקה, קורס איפור
מכינה קדם אקדמית בווינגייט
לימודי הנדסה תואר B.Sc. בצפון
הכשרת מטפלים
לימודי רפואה משלימה
לימודי עיצוב אופנה
מכינה ללימודי רפואה בחו''ל
פסיכומטרי
לימודי הוראה חינוך
הכשרת מאלפי כלבים
המועצה להשכלה גבוהה
אינדקס עסקים
לימודים
אינדקס לימודים
בניית אתרים

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS