לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
רוצה לדעת יותר על...
משפטים

פסיכולוגיה

מנהל עסקים

כלכלה

לימודי מחשבים

תקשורת

חינוך והוראה

לימודי הנדסה

פסיכומטרי
באתר לימודים אינפו, אספנו עבורך את כל תחומי הלימוד, יצרנו קשרים עם מוסדות לימוד מובילים בישראל כדי לתת לך מידע עדכני ביותר ולאפשר לך לבדוק להחליט ולבחור מקצוע וגם מוסד לימודים מתאים.
מה ללמוד
חיפושים אחרונים
ספריית המקצועות

לימודים

חפש את תחום הלימודים המבוקש
בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר אזור

מסלולי לימוד » אמנות, עיצוב ואדריכלות » לימודי סטיילינג ועיצוב תדמית

לימודי סטיילינג ועיצוב תדמית
רבים מעלים בנשימה אחת את מקצוע הסטיילינג ואת מקצוע עיצוב התדמית. נכון יש בניהם קשר אמיץ אבל הלקוחות והתוצר שונים לחלוטין. אז מה באמת ההבדל בין שני המקצועות הזוהרים הללו שמכונסים תחת המילה 'סטיילינג', למי נכון להיות יועץ תדמית, מיהו הסטייליסט האולטימטיבי. אורלי שי קס, בעלת מרכז ובית הספר לסטיילינג, עונה על כל מה שצריך לדעת לפני שאתם פוצחים במסלול ההכשרה למקצוע החדיש והסוער הזה.
כיועצת תדמית וסטייל כבר יותר משני עשורים, אני יכולה לספר לכם שמעולם לא הייתה עדנה וביקוש למקצוע כמו היום אז מה השתנה? מה גרם לביקוש האדיר בסטייליסטים ומה באמת כדאי לדעת לפני שמתחילים במסלול הכשרה למקצועות הסטיילינג בעולם האופנה.
שני המקצועות הללו, סטייליסט ויועץ תדמית, יושבים תחת כותרת 'סטיילינג' ונפגשים שוב בסיכום... הם פשוט מתאימים למי שיש לו יכולת לצרף הרבה מידע, בעיקר עיצובי, לתמונה כוללת אחת. אם זה לחברה, למוצר או לאדם הפרטי. זה מקצוע שתמיד אבל תמיד יש מה ללמוד בו כדי להשתפר ולדייק מחד ומאידך להישאר עם היד על הדופק בכל שינויי האופנה והטרנדים. באופן מסוים הוא משול בעיני ליועצים בבורסה שצריכים כל בוקר לשאול את עצמם לאן העולם הולך ועם איזה מניות אני אתרגם הצלחה. אנחנו אנשי האופנה הסטייל והתדמית מתרגמים הצלחה לצבע גזרה וחומר.
אם אני צריכה לתמצת, יועצי התדמית 'בונים מוצר' מחודש ונעזרים בלקוח שלהם ובכלים שהם מורישים לו להמשך. הם צריכים להיות יצירתיים, מעודכנים ובעיקר עם יכולת ליחסי אנוש מצוינים. הסטייליסט יכול להתקבל כעוף מוזר, להיות בעל ידיים מוכשרות ראש יצירתי ואסרטיביות על סט הצילומים.
אז למי זה מתאים? אתם מכירים עצמכם הכי טוב, אם אתם אנשים סקרנים מטבעכם,אתם חולמים לגעת בתחום הזה, יש לכם חוש אסטטי לסגנון בכלל ולעולם האופנה בפרט, זה לגמרי המקום בשבילכם!
שכשתתחילו תגלו שיש הרבה מה ללמוד ומעבר לכך תמיד יש חידושים.
ועוד טיפ יש קורסים לסטיילינג כמו פטריות אחרי הגשם מה שגורם לתחרות טובה מצד אחד ומהצד השני לבלבול אצל המחפשים מענה ומקום לימודים. למדו במקום בו ילמדו אתכם לחשוב, להתקדם ולהצליח גם בכוחות עצמכם, מקום שייתן לכם כלי לחקור ולדעת גם בעתיד, חפשו וותק של המקום והמרצים בו, הצלחה של בוגרים, כשקישור ישיר לעולם העבודה, אף פעם לא מזיק.
מדי חודש אנחנו נתארח אצל ה'ינשוף שלכם...' כאן באינפו לימודים לתת לכם מעט מהדבש של עולם האופנה והסטייל.
בקרוב כתבה שתחדש לכם על עונת הקיץ הבאה מנקודת המבט מקצועית מבטיחה שעד הקיץ תדעו בדיוק מה ללבוש...
עד שניפגש שוב הוציאו מהבוידעם או התחדשו בפרטי לבוש ובגזרות רפויות הנלבשות בשכבות של ...'לא התאמצתי', תנו מקום במדף לפריטים בגווני הכתום החיי הלבן הבוהק והכחול הרגוע, בחרו בבדים נשפכים רכים ושקופים. מה עוד? בקרוב תמונות וכלים להיראות אופנתיים ואביביים במיוחד

סטיילינג ועיצוב תדמית
סטיילינג הוא מקצוע הנותן מענה בעיצוב דמות או תדמית לאנשים, חפצים, מותגים וחברות. תפקידו להעביר מסר באמצעות חומר וצבע ובעברית סיגנוון. הוא פונה אל המעוניינים בשינוי באמצעות שדרוג הקיים או בניית סגנון חדש. ייעוץ סטיילינג בצורתו העכשווית קיים כבר שני עשורים ונוצר כתוצאה מגלובליזציה ותחרות אדירה במציאת מקומות עבודה, חברים וזוגיות.
באמצע המאה תשע עשרה, מעט אחרי שהטלוויזיה הגיעה לבתים ומהדורות העיתונים בצבע פרסמו תמונות ענק צבעוניות של מיin ומי out, נכנסו ה 'סטייליסטים' הראשונים לפעולה. רובם ככולם עבדו מול כוכבי המדיה באולפנים ובחברות הפרסום וכן גם אצל מלכים ומלכות...
היום בעידן שאנחנו נראים כל היום בכל מקום, דרך הרשתות האינטרנטיות, כולנו רוצים להראות כמו כוכב קולנוע ולשדר מצליחנות ובעיקר כי 'מגיע לי יועץ תדמית אישי'. נולד צורך בקשר ישיר בין המעצב למעוצב, מקצוע הדורש ידע בתחומים רבי מקצוענות, דיוק והתאמה למידותיו וצרכיו של הלקוח, תרתי משמע.
מהביקוש הזה התפתח מקצוע חדש, כל כך חדש שאפילו משרד העבודה [בארץ כמובן] לא מכיר בו עדיין כמקצוע. אנשים רבים נאלצים להסתובב עם תעודות של 'תדמיתנים' בלי להבין שאין שום קשר בין תדמיתנות [הוצאת גזרות בגד על גבי נייר] לבין סטיילינג או עיצוב תדמית.

מעצב התדמית
מעצב התדמית הינו: מאמן בעיצוב תדמית וסגנון מתוך מטרה המוגדרת מראש. תפקידו לא רק לשנות או לשדרג את מראה הלקוח אלא לתת לו 'ארגז כלים' להצלחה באופן אישי גם בעתיד. מעצב התדמית צריך להיות מצויד בידע רב בתחומים שונים, מהרובד הבסיסי של טרנדים אופנה ואמנות, דרך קוד לבוש והתנהגות במגזרים וביבשות שונות, אופן תפיסת העין לצורה, צבע וחומר ועד מבנה גוף האדם. זהו ידע מהסוג הנרכש בלימודים עיוניים מעשיים והתנסות בפועל. על מנת להצליח במקצוע הסטיילינג, מעבר לידע נרכש חשוב להיות מצויד ברגישות, יכולת התאמה גבוהה ותקשורת עם הלקוחות עד לנגיעה ברבדים הרגישים להם ביותר כמו אופן תפיסתם את גופם ביחס לתפיסה על ידי האחר.
תפקידו של יועץ התדמית בין היתר לתרגם רגשות או מטרות של לקוח לצבע גזרה וסגנון. במילים אחרות יועץ התדמית צריך לשמוע משפט כמו 'לא מתייחסים לדעותיי בעבודה, הייתי רוצה להשפיע יותר' ולבנות לאותו לקוח מערכת לבוש עסקית על טהרת אטיקט עסקי שתוביל אותו ואת הסובבים אותו להתייחס אליו אחרת.
יועץ תדמית הוא בעצם פסיכולוג, אדם עם תפקידו להבין את צרכי הלקוח שלו ולתת לו כלים למקסם את הצלחתו האישית גם ובעיקר באמצעות בניית מלתחה הנכונה לו ולמטרותיו .

הסטייליסט
אם בשני המקצועות חשוב להבין מה מטרת הלקוח ולתרגם אותה להצלחה,
להבדיל מיועץ התדמית ה'מתקן' ומאדיר את המראה והסטייל האישי של לקוח, הסטייליסט צריך להצטייד בעין אומנותית ויד עיצובית ברמה גבוהה יותר עם ידע באומנות ולא רק במגמות האופנה העתידיות. תקשורת בין אישית חשובה אבל הרבה פחות. תפקידו לבנות מערכות לבוש, איפור, שיער מהמראה הנקי והקלאסי עד גרנדיוזי וחסר מעצורים. היצירה האמנותית הזו תתועד בעין המצלמה או תצעד לרגע על מסלול התצוגה, עם תאורה מדויקת, ורקע נבחר. הכול מוכן מתוזמן ומדוד מראש. ברוב המקרים הצופים יעברו חוויה שתגרום להם לרכוש או להתחבר למוצר. השמיים הם הגבול והפנטזיה היא הבסיס. שעות העבודה רבות, ברוב המקרים מלוות באיסוף והחזרה של פריטי אופנה . לעיתים הפקות מצולמות במרוחק וימים שלמים אתם מחסירים מהבית זה מקצוע מספק ומאתגר אבל גם הוא, לא מתאים לכל אחד.
* התמונות לקוחות מעבודות גמר של סטודנטים במרכז לסטיילינג אורלי שי.
מוסדות לימוד בתחום:

סטודיו 6B - עיצוב אופנה וניהול מותג
המסלול לעיצוב אופנה יוביל אותך דרך כל מקצועות האופנה מנקודת ההתחלה ועד ליציאה לשוק העבודה
המכללה לאופנה מרים - קורס עיצוב אופנה
קורס עיצוב אופנה כולל מחשב אופנה
קונספט - האקדמיה לעיצוב
עיצוב לומדים בקונספט!
הגילדה - בית ספר לעיצוב נעליים ואביזרי אופנה
לשים את תחום עיצוב אביזרי האופנה והנעליים על המפה

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS