לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
רוצה לדעת יותר על...
משפטים

פסיכולוגיה

מנהל עסקים

כלכלה

לימודי מחשבים

תקשורת

חינוך והוראה

לימודי הנדסה

פסיכומטרי
באתר לימודים אינפו, אספנו עבורך את כל תחומי הלימוד, יצרנו קשרים עם מוסדות לימוד מובילים בישראל כדי לתת לך מידע עדכני ביותר ולאפשר לך לבדוק להחליט ולבחור מקצוע וגם מוסד לימודים מתאים.
מה ללמוד
חיפושים אחרונים
ספריית המקצועות

לימודים

חפש את תחום הלימודים המבוקש
בחר תחום לימודים בקטגוריה בחר אזור

מסלולי לימוד » ניהול, עסקים ופיננסים » חשבונאות

חשבונאות
תחום העוסק ברישום וניתוח האירועים הפיננסיים במערכת כלכלית. מטרת העיסוק היא השגת סיכומים ותוצאות, ודיווח המשמעות שלהן לבעלי עניין, כגון מנהלים, בעלי מניות, שלטונות המס והציבור הרחב. מקצוע רואה החשבון מקנה ללומד את הידע לייצג חברות ותאגידים בפני רשויות המס וכן להציג מאזני חברות. כדי לקבל רישיון רואה חשבון, המועמד חייב לעבור בהצלחה את בחינות לשכת רואי החשבון ולעשות תקופת התמחות של שנתיים במשרד רואי חשבון [סטאז'].
שלא כמו תלמידי המשפטים, יכולים הסטודנטים בראיית חשבון להתחיל את תקופת ההתמחות עוד במהלך לימודיהם ואינם חייבים לחכות לסיום התואר. על אף שמרבית המתמחים עושים את התמחותם במשרדים פרטיים, ניתן גם לעשות התמחות במשרדי הממשלה הרלוונטיים כגון מס הכנסה ומשרד האוצר.

מסגרת הלימודים:

ניתן ללמוד ראיית חשבון במגוון אוניברסיטאות ובמספר קטן של מכללות בישראל. באוניברסיטאות תחום לימודים זה נקרא בדרך כלל כלכלה במגמת חשבונאות, והוא נמצא תחת החוג לכלכלה, והתמחותו חשבונאות. יש לבדוק האם התואר בכלכלה מאפשר התמחות בחשבונאות.
על מנת להיות רואה חשבון בישראל, יש לעבור את בחינות ההסמכה של לשכת רואי החשבון בישראל, לאחר סיום תואר ראשון. תלמידי האוניברסיטאות וכן תלמידי מכללות לתואר ראשון פטורים מחלק רחב של בחינות ההסמכה ועליהם לעבור רק בחינה אחת או שתי בחינות, ואילו מי שלמד במכללה ואינו בעל תואר ראשון, עליו לעבור את כל בחינות ההסמכה [כ- 15 בחינות].

נושאי הלימוד:

הנהלת חשבונות, יסודות החשבונאות, מתמטיקה, בעיות במדידה חשבונאית, דוחות כספיים מאוחדים, יסודות מערכות מידע לחשבונאים, בעיות מתקדמות בחשבונאות, ניתוח דוחות כספיים והערכת שווי חברות, טכנולוגיות מידע, יסודות המימון, מסים, מיסוי תאגידים ורווחי הון, חשבונאות ניהולית, תורת ההחלטות וחקר ביצועים, תכנון ובקרה עסקית, סטטיסטיקה, מיקרו כלכלה, מאקרו כלכלה, יסודות המשפט, דיני תאגידים, משפט עסקי ומסחרי, חשבונאות בינלאומית, חשבונאות חקירתית, חשבונאות היי טק, ביקורת חשבונות, יסודות במדעי ההתנהגות, התנהגות ארגונית, יחסי עבודה ועוד.

משך הלימודים:

ארבע שנים.
מוסדות לימוד בתחום:

המכללה האקדמית נתניה - בית ספר לבנקאות ושוק ההון
עושים אוניברסיטה לעסקים
מכללת אתגר - המחלקה לחשבונאות, פיננסים ושוק ההון
אתגר - המכללה להנדסה וטכנולוגיה בדרום
המכללה האקדמית ספיר - .B.A בכלכלה וחשבונאות
קמפוס אקדמי השוכן בלב אזור ירוק ומרהיב עין בצפון הנגב המערבי
המרכז ללימודי חוץ והמשך - ספיר - הסמכה בחשבונאות ופיננסים
הנהלת חשבונות, חשבי שכר בכירים, יועצי מס ועוד

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS