לימודים אינפו לימודים אינפו
פורטל לימודים מס' 1 בישראל
www.limudim-info.co.il
מכללות | קורסים
התקשרו עכשיו למידע לימודים 03-921-3193
מידע לימודים טלפוני - מענה אנושי
לימודים  |  כתבות
סדנאות איור - ציור - רישום - קומיקס
סדנאות אמנות
החומר - ציור מדמיון - טקסט
המצלמה והפרזנטציה
עיצוב פנים - בניית אופניים - פורצלן - בובנאות - שריפות מיוחדות
סדנאות אוכל
תרפיה באומנות - רישום אורבני - סיורי אדריכלות - יסודות
תחריט - פיסול מחומרים שונים - הדפס

בצלאל - סדנאות שיווקיות, מכירה, רעיוניות, חדשניות

סדנא רעיונית


סדרת מפגשים בה יתורגלו מתודולוגיות שונות של פיתוח רעיוני תוך התמודדות עם מושגים מתחומי האדריכלות.


קהל יעד: פתוח לקהל הרחב


מרצים: ישי נגר


מטרת הקורס: לפתח את היכולת הרעיונית, רכישת כלי ניתוח רעיוניים, תרגול יכולות הדיון, התמקדות בשלבים הרעיוניים של התהליך האדריכלי.


מייעוץ למכירה


הקורס מייעוץ  למכירה עוסק ברכישת מיומנויות מתקדמות לסגירת עסקה בפגישה ראשונה עם לקוח. הקורס מתמקד בפגישה עם הלקוח ומגביר משמעותית את היכולת ליצור קשר בינאישי חזק, יצירת דינאמיקה חיובית וכימיה, אשר תביא את הלקוח בסופו של דבר להתעקש לעבוד עם המעצב שמולו, אפילו במחיר גבוה יותר.


קהל יעד: כל פרילאנס / עצמאי שרוצה למכור: את שירותיו, את מוצריו, או במילים אחרות - את עצמו. הקורס מותאם במיוחד לעוסקים בתחומי האדריכלות והעיצוב אשר תפיסת עולמם והתנהלותם השוטפת אינה מייטבית להצלחה עסקית.


מרצים: ניר אידלמן


רקע: הקורס מייעוץ למכירה עוסק אך ורק בצד המכירתי. במהלכו יובאו דוגמאות למיומנויות ומודלים מעולם הפסיכולוגיה, סוציולוגיה והתנהגויות צרכניות


מטרת הקורס: פיתוח מיומנות במכירה, הפיכת המכירה האינטואיטיבית לשיטתית/ מובנית/ אפקטיבית, לדעת להתמודד עם פגישה לסגירת עסקה עם לקוח, יכולת יצירת קשר בינאישי חזק עם הלקוח.


נושאים ותכנים: מה לענות כשהלקוח אומר 'יקר לי'? האם נכון לעבוד בחינם בהתחלה, בכדי לצבור רזומה? איך אמכור סגנון שאני אישית לא מתחבר אליו? איך נותנים הנחה לאחר שנקבתי מחיר? כמה מידע לתת ללקוח בפגישה ראשונה? איך גורמים ללקוח להמליץ עליי ללקוחות פוטנציאלים? איך מבקשים מהלקוח את המחיר הגבוה ביותר האפשרי?


פוליטיקה שיווקית


פוליטיקה שיווקית היא סך התפיסות, הרגשות וההתנהגויות, הגלויות והסמויות, המופעלות באופן יזום, שיטתי ומובנה, אצל המוכר ואצל הלקוח הפוטנציאלי, בדרך למטרה עסקית


למה זה קשה: זה מצריך סט כלים לגמרי שונה מזה הנרכש בלימודי העיצוב והאדריכלות, למי 'יש ראש' לפוליטיקה, לאדמיניסטרציה ולכספים כפי שחלק מהעיסוק הפוליטי-שיווקי מצריך, העיסוק בשיווק ומכירה נתפס כזילות של המומחיות המקצועית, האוֺמנות והאוּמנות שנרכשה בידי עמל, זה ממש הלם תרבותי: מאומנות לביזנס – צריך ללמוד שפה שונה.


קהל יעד: כל פרילאנס / עצמאי שרוצה למכור: את שירותיו, את מוצריו, או במילים אחרות - את עצמו. הקורס מותאם במיוחד לעוסקים בתחומי האדריכלות והעיצוב אשר תפיסת עולמם והתנהלותם השוטפת אינה מייטבית להצלחה עסקית.


מטלות הקורס: ניתנים 'שיעורי בית' מעשיים בין אימון לאימון, ליישום הכלי הפוליטי-שיווקי עליו התאמנו, על המתאמנים ליישם בשטח את הנלמד ולדווח על הצלחות וקשיים באימון העוקב.


רקע: הקורס כולל תרגול על סוגיות אמת מהשטח לצורך רכישת כלים ופתרונות למצבי אמת בנוגע ללקוח אמיתי. האימון יעשה שימוש בטכניקות מגוונות מכוונות-יישום כמו: תרגילים וסימולציות, ניתוח ארועי אמת, דיון מפעיל, אבחון אישי ע'י שאלונים, עבודה אישית/זוגות/קבוצות. כל צוות היועצים שלנו הינו בעל תואר שני רלוונטי וניסיון מקצועי ואישי עתיר. הקורס פותח ומבוצע בשיתוף עם: BossProblem פתרון דילמות ניהוליות בארגונים / אורית-קלייר ארזי


מטרת הקורס: לפתח יכולת שיווק ומיתוג עצמי לבעלי מקצועות חופשיים, מעצבים, אומנים ואדריכלים, הבנת תפיסות בולמות מכירה אצלך, שינוי התנהגויות בולמות מכירה אצלך, תתחיל למכור.


נושאים ותכנים: מה ההבדל בין 'מוצלח' ל'מצליח', להשתחרר מ'סינדרום סינדרלה', למה פוליטיקה אינה מילה גסה, אתה כפרזנטור של המותג: איך אתה נתפס אישית ומקצועית ע'י לקוח פוטנציאלי, הגדרת המותג שלך, ערכי המותג והסלוגן של המותג, הבנת הפרדוקס הפוליטי-שיווקי: לפעמים צריך להיות 'קזבלן', יחס בריא לכסף: מתימחור ריאלי, דרך דרישת התשלום מלקוח ועד לגבייה. אפיקי שיווק מעשיים ותפעול השיווק בשוטף, תרגום השיווק למכירות, כולל טיפול בהתנגדויות הלקוח, תכנית פעולה מעשית: אסטרטגיה וטאקטיקה.


חדשנות


למה אנחנו מתכוונים כשאנחנו אומרים חדשנות? מי באמת צריך חדשנות? כיצד יוצרים חדשנות? איך מקדמים חדשנות? מה המרכיבים של חדשנות וכיצד מנהלים חדשנות? על פי הארוורד ביזנס ריוויו, חדשנות היא אחד הגורמים המשפיעים ביותר על הצלחה בסביבה עסקית תחרותית. מומחה האסטרטגיה, מייקל פורטר ציין את החדשנות כגורם המשמעותי ביותר לשגשוג של ארגונים ואנשים. אנו מבינים כיום שחדשנות טובה היא מרכיב משמעותי בפארטו העסקי, אולם פחות ברורה לנו.


קהל יעד: מנהלים, מנהלי פרויקטים, מנהלי מוצרים, מהנדסים ומתכננים המעוניינים להפוך למובילי חדשנות בסביבת הפעילות שלהם ולהעצים את יכולתם להבנות רעיונות יצירתיים לכדי תוצרים עסקיים חדשניים, להבין תהליכי חדשנות וליישמם בעבודתם.


מרצים: יוראי גבריאל


מטרת הקורס: הרחבת ההבנה אודות חדשנות בעולם העסקים, התנסות באופן פעיל בכלים ומתודולוגיות שיעזרו למנהלים לבצע ולהוביל משימות הכרחיות לפיתוח חדשנות כגון: סיעורי מוחות, חשיבה המצאתית שיטתית, חשיבה עיצובית, זיהוי חדשנות מוכוונת לקוח, תכנון מבוסס תרחישים, הגדרת אסטרטגיית חדשנות ובניית מפת דרך לחדשנות - שפותחו במיזמים מצליחים ובחברות המובילות בעולם.


נושאים ותכנים: הסדנא מורכבת מהרצאות פרונטאליות ומפגשים מעשיים, קבלת תובנות אודות חדשנות ממיטב המוחות בתחום' הצגת דוגמאות ומקרי מבחן לחדשנות עסקית, יישום כלים ומתודולוגיות בתהליך חדשנות.

מלא/י את פרטיך
ונחזור אליך בהקדם

מידע לימודים
תחומי לימודים
מסלולי לימודים
קורסים נוספים
ייעוץ לימודים
פרסום באתר
כל הזכויות שמורות © 2003 לימודים אינפו / אינפו ערוצי מדיה ותקשורת בע"מ        תנאי שימוש      כתוב לנו      RSS